Vaak Gestelde Vragen

In dit stuk hebben wij de belangrijkste vragen (en antwoorden) voor u genoteerd:

 

Wie zijn jullie?

Wij zijn Urnshop.nl, een bedrijf wat zich richt op de uitvaartbranche en dan met name het online verkopen van urnen. Doordat het tegenwoordig overal duurder wordt proberen wij u kwalitatief hoogwaardige urnen aan te bieden zonder dat u daar de hoofdprijs voor betaald. Vaak zijn de prijzen ook scherper dan ergens anders. Mocht u ergens dezelfde urnen tegen een goedkopere prijs tegenkomen, schroom dan niet om ons te contacteren!

 

Hoe werkt het betalen?

Het betalen en bestellen werkt heel gemakkelijk. Op de Bestellen & Betalen pagina van ons leest u er alles over. U betaalt namelijk met iDeal en alles gaat automatisch en loopt via de omgeving van Cardgate naar de partner, iDeal en uw eigen bank. Nadat de betaling ontvangen is sturen wij u het product naar u toe, verzekerd en gratis!

 

Op Welke manieren kan ik betalen?

Op dit moment kunt u alleen via iDeal betalen. De rede daarvan is omdat wij weten dat iDeal veilig is en door de grootste banken geaccepteerd wordt. Hierdoor weten wij dat de grootste groep van consumenten ook veilig hun betalingen kunnen doen.

 

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Helemaal niets. U betaalt bij ons geen verzendkosten! Dus als u een urn besteld of een assieraad is die inclusief verzendkosten.

 

Hoe werkt het verzenden?

Heel simpel, als u een urn heeft gekocht uit onze urnwinkel krijgen wij een bericht. Wij pakken dan het product voor u in en versturen het direct naar u toe, verzekerd en al, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken.

 

Mijn urn is gebroken of gedeukt? Wat nu?

Direct als u uw urn heeft ontvangen en u merkt op dat er een beschadiging is of dat hij kapot is, is het zaak om ons direct te contacteren. Wij zullen dan bekijken met u overleggen wat de volgende stap is. Dat kan zijn dat u uw geld terugkrijgt of dat u een ander exemplaar van dezelfde soort urn krijgt.

 

Ik vind mijn urn toch niet zo mooi. Wat nu?

Dat kan natuurlijk. Dan moet u ons binnen 7 dagen contacteren, of u stuurt het terug volgens de aanwijzingen die u kunt vinden op de pagina Retourneren.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn urn bezorgd wordt?

Het scheelt per urn en per product en het staat er bij de producten en urnen bij. Als u het zeker wilt weten kunt u ons het beste een mailtje sturen.

 

Heeft Urnshop.nl een showroom waar ik alles kan bekijken?

Nee, wij hebben geen showroom. Aangezien wij geen winkel zijn en daardoor de kosten laag kunnen houden hebben wij er voor gekozen om geen showroom te hebben. U kunt alle producten zien aan de plaatjes.

 

Hebben jullie een winkel, of kan ik de urnen zelf ophalen?

Nee, wij hebben geen winkel, en u kunt de urnen zelf niet ophalen. Doordat wij geen extra kosten willen maken met een winkel, personeel, huur van het pand etc. kunnen wij u deze scherpe prijzen geven. Dat is dan ook onze Unique Selling point.

 

Vullen jullie ook de urnen met as?

Nee, helaas vullen wij zelf de urnen niet. U kunt dit laten doen bij het crematorium. Let wel op dat zij vaak een extra bedrag er voor vragen. Wilt u toch wat aanraders voor plekken waar u dat kunt doen, dan kunt u ons altijd een mailtje sturen.

 

Mijn vraag staat er niet bij?

Geen probleem, u kunt in de contactpagina onze gegevens vinden en een mailtje sturen!