Garantie & Service
Wij van Urnshop zijn natuurlijk ook consumenten, en in het dagelijkse leven ervaren wij een (online) koopproces dan ook net zoals u, als consument. Wij weten dus hoe het is als u iets heeft gekocht en het is niet naar wens, of het is stuk, of het is niet mooi, of niet zoals u verwacht. Gelukkig biedt de wet daar een uitkomst op, u heeft namelijk wettelijk gezien 7 dagen de tijd om er over na te denken. Dat is dus een hele week wikken en wegen en kijken naar de urn, assieraad of ander product uit onze online urnenwinkel. Wij houden ons dan ook met plezier aan die 7 dagen. Dat houdt dus in, dat wij pas beginnen met tellen vanaf het moment dat u de urn ontvangt. Als u het niet mooi vind, stuurt u het gewoon naar ons terug op en u krijgt het aankoopbedrag terug. Wat wij daarentegen wel vragen is dat u het terugzenden zelf betaald. En zodra het product terug is, onbeschadigd, in de originele verpakking en dat de verpakking zelf nog goed is, krijgt u van ons het hele aankoopbedrag op uw bankrekening gestort. Daar doen wij niet moeilijk over.
Waar wij ook niet moeilijk over doen is beschadiging. Wij doen sowieso altijd moeite om de producten zo stevig mogelijk en zo goed mogelijk in te pakken. Ook gebruiken wij PostNL als logistieke partner en versturen wij de urnen en al onze producten verzekerd naar u op! Dat moet ook wel aangezien sommige urnen ook waardevol zijn. Aangezien het kopen van een urn of assieraden toch een persoonlijke zaak is, en het toch vaak op een moment gebeurt dat mensen verdriet hebben en in rouw zijn is het ook niet meer dan normaal dat wij het product zo goed mogelijk aan u leveren. Ook hebben wij rekening gehouden dat het verzenden een hele klus voor u is, daarmee verzenden wij alle gekochte urnen vanuit ons, naar u thuis tegen 0 kosten. Dat houdt dus in dat u niets hoeft te betalen voor het verzenden!
Mocht u onverhoopt toch vragen hebben dan kunt u ons altijd contacteren via de contactpagina.